Prodejce má na vyřízení reklamace 30 dní. Déle nečekejte
Reklamovaný výrobek mi nebyl vrácen ani po 30 dnech, prý zůstal v servisu. Mám nárok na vrácení peněz? Tak zněl jeden z dotazů v rozhlasové spotřebitelské poradně. Odstupte od smlouvy a žádejte své peníze zpět, odpověděl jednoznačen ředitele ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj Jan Řezáč.
V poradně jsme řešili také zboží z letáku, které chybí na prodejně ihned po zahájení slevové akce. Posluchačka z Karlových Varů se dále ptala, zda se dá reklamovat pánev zakoupená po internetu, které se vyboulilo dno a tuk se tedy rozlévá jen po okrajích.
Další dotazy:
- Musí výrobek obsahovat český návod k použití?
- Mám nevyzvednutou sekačku. Účtují mi skladné, ale mají nyní zavřeno.
- Mohu vrátit po 14 dnech také auto zakoupené v eshopu autobazaru?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.