Prodejce má na vyřízení reklamace 30 dní. Déle nečekejte

3. březen 2021
Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Reklamace (ilustrační foto)

Reklamovaný výrobek mi nebyl vrácen ani po 30 dnech, prý zůstal v servisu. Mám nárok na vrácení peněz? Tak zněl jeden z dotazů v rozhlasové spotřebitelské poradně. Odstupte od smlouvy a žádejte své peníze zpět, odpověděl jednoznačen ředitele ČOI pro Plzeňský a Karlovarský kraj Jan Řezáč.

V poradně jsme řešili také zboží z letáku, které chybí na prodejně ihned po zahájení slevové akce. Posluchačka z Karlových Varů se dále ptala, zda se dá reklamovat pánev zakoupená po internetu, které se vyboulilo dno a tuk se tedy rozlévá jen po okrajích.

Další dotazy:

  • Musí výrobek obsahovat český návod k použití?
  • Mám nevyzvednutou sekačku. Účtují mi skladné, ale mají nyní zavřeno.
  • Mohu vrátit po 14 dnech také auto zakoupené v eshopu autobazaru?
autor: Iva Kokešová | zdroj: Český rozhlas Plzeň
Spustit audio