Zimní stadion představí nového partnera

20. červen 2019 06:20

Z plzeňského zimního stadionu zmizí název Home Monitoring Aréna. Už brzy se tu objeví jméno nového strategického partnera.

Plzeňský hokejový stadion mění název. Home Monitoring Arénu nahradí jméno nového strategického partnera. Jeho jméno se fanoušci dozvědí v nejbližších dnech. Firma Biotronik, jejíž hlavní produkt Home Monitoring propůjčil na čtyři roky jméno plzeňské aréně, se ale s plzeňským klubem neloučí. Původně šlo totiž o dočasný záskok za firmu ČEZ, která v minulosti plzeňský zimní stadion sponzorovala, a protáhl se na čtyři roky.

Firma Biotronik, která vyrábí zařízení pro dálkové sledování kardiostimulátorů - takzvaný Home Monitoring, investovala do arény každoročně 40 procent veškerých nákladů na marketing, což podle ředitele českého zastoupení firmy Petra Větrovského nelze dlouhodobě zvládnout. S plzeňským hokejem se ale firma neloučí. „Diváci nás dál budou vídat na stadionu na kostce, na dresu, všechny reklamní i gólové spoty jsou zakončené našim logem, to je jasná ukázka toho, že se nerozcházíme ve zlém, to vůbec ne,“ shrnul.

Z plzeňského zimního stadionu zmizí název Home Monitoring Aréna

„Kdybychom vyráběli hadsnfree sady, asi by se nám působilo na koncového zákazníka daleko lépe,“ podotkl Petr Větrovský. Systém dálkového sledování implantovaných defibrilátorů je ale specifický produkt, který ročně využije asi 5000 lidí. Firma ho neprodává koncovým uživatelům, ale přes zdravotnické zařízení. Jednoduše tedy spočítat, zda se partnerství s plzeňským hokejem vyplatí, je prý docela složité. 

Nový partner bude znám za pár dní

A jméno nového strategického partnera? Toho prý Martin Straka jako majitel klubu představí během několika dnů. Zatím jen děkoval Petru Větrovskému a firmě Biotronik. „Chyběly nám peníze a oni nám pomohli překlenout to období, než si někoho najdeme,“ uznal. Otázkou je, zda nový strategický partner klubu je výsledkem trpělivého hledání, nebo posledních úspěšných ročníků a medailí, kteří plzeňští Indiáni získali. Podle Martina Straky jde o spojené nádoby a úspěch nové sponzory láká. 

autoři: Jan Markup , Michaela Svobodová | zdroj: Český rozhlas Plzeň
Spustit audio