Pivo Gambrinus v nových lahvích
Stáčení nejprodávanějšího českého piva Gambrinus do nových, výrazně lehčích hnědých půllitrových lahví zahájil Plzeňský Prazdroj. Firma si tím chce zajistit vyšší podíl značky na trhu, který nyní dosahuje 25 procent. Spolu s vlajkovou lodí Pilsner Urquell považuje firma značku za jednu ze svých priorit. Největší český pivovar tak reagoval na kroky domácí konkurence. Už loni v listopadu přešel na nové lahve Budějovický Budvar, během letošního února Starobrno a Pivovary Staropramen.
Firma všechny obaly nahradí do měsíce, na pultech se nové lahve objeví do týdne. Hnědé lahve pro značku Gambrinus jsou typu Gold a budou až o pětinu lehčí. Do srpna společnost dále obnoví také přepravky lahví Gambrinus, které jsou o 100 gramů lehčí než současné. Hmotnost celého balení Gambrinus se tak snižuje téměř o dva kilogramy. Staré lahve bude společnost vykupovat jeden rok.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Kardiolog Neužil: Dostat potřebnou péči je v Česku snazší než jinde ve světě. Příliš se podceňujeme
-
Filozof Petříček: Většina politiků je něco jako prázdná skořápka. Ve volbách už nejde o politické ideály
-
Ficova agresivita se stále stupňuje. Své odpůrce pozval strašením na náměstí, říká šéfredaktor Šabata
-
Snazší nábor, vyšší benefity nebo ‚služba na zkoušku'. Státní tajemník popisuje chystané změny v armádě