Movember: veselá kampaň o vážném problému
V listopadu vídáme více mužů s knírkem – je tu Movember, kampaň upozorňující na rakovinu prostaty a varlat. Neviditelní představují kreativního tvůrce této zábavné kampaně, která poukazuje na vážný problém.
Movember je kampaň zaměřená na muže, která s humorem upozorňuje na vážný problém – přibližně 8 000 mužů je v České republice každoročně diagnostikováno s rakovinou prostaty. Dnešním Neviditelným je kreativní producent této kampaně, během níž si muži nechávají narůst knírek.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor
Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.